Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării Vom utiliza datele dvs cu caracter personal în următoarele scopuri:
1. Pentru prestarea serviciilor Expert Recare în beneficiul dvs Acest scop general poate include, după caz, următoarele: • Crearea și administrarea contului în cadrul platformei Expert Recare (Expert Recare.ro); • Prelucrarea solicitarilor de reparatie ale produselor dvs. Prelucrarea datelor dvs pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Expert Recare și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
2. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de reparatie a unui produs. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs de Client, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei reparatii sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață. Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs fundamentale să nu fie afectate.
3. Pentru marketing În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs în cel mai scurt timp posibil cererii dvs.
4. Pentru apărarea intereselor noastre legitime Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Aceste pot include: • Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei Expert Recare față de atacu • Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente; • Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs fundamentale. De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.
Cât timp păstrăm datele dvs cu caracter personal Ca regulă generală, vom stoca datele dvs cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma Expert Recare. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului, și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun. Dacă nu aveți un cont în platforma Expert Recare, regula generală este păstrarea informațiilor legate de interventiile de reparatie efectuate pentru o perioadă de 5 ani de la momentul finalizării interventiei de service. Similar cu situația anterioară, este posibil să păstrăm anumite date și ulterior expirării acestei perioade, în conformitate cu legislația aplicabilă sau cu intresele noastre legitime.
Cui transmitem datele dvs cu caracter personal După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs următoarelor categorii de destinatari: • societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca Expert Recare; • partenerilor de operatiuni de reparatii; • producatorilor cu care ne aflam in relatii contractuale de service autorizat • furnizorilor de servicii de curierat; • furnizorilor de servicii de plată/bancare; În cazul în care ne revine o obligație legală, sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice. Ne asigurăm că accesul la datele dvs de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs cu caracter personal În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs cu caracter personal pe teritoriul României. Cu toate acestea, din când în când, este posibil să transferăm anumite date ale dvs cu caracter personal unor entități situate în afara României. Aceste entități pot fi localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal. Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii. Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs, perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri. Cum protejăm securitatea datelor dvs cu caracter personal Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei. Păstrăm datele dvs cu caracter personal pe servere securizate asigurând redundanța stocării. În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermendiul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveți Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor. Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos. Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului Expert Recare sau dupa caz adresa de e-mail comunicata in solicitarea de service sau cea indicata in formularul de inregistrare. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea. Durata de răspuns.Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
Drepturi vizate | Descriere |
Accesul | Puteți să ne cereți: - să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
- să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
- să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.
|
Rectificarea | Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora. |
Ștergerea datelor | Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care: - acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
- v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
- dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
- acestea au fost prelucrate ilegal; sau
- ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară: - pentru respectarea unei obligații legale; sau
- pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va asigurati ca dispuneti de toate documentele aferente interventiilor de service efectuate de Expert Recare asupra produselor dvs. In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar Expert Recare va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie deoarece procesul de stergere a datelor este un proces ireversibil. |
Restricționarea prelucrării datelor | Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care: - acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
- prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
- v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care: - avem consimțământul dvs.; sau
- pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
- pentru a proteja drepturile altei persoane fizice sau juridice.
|
Portabilitatea datelor | Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă: - prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și
- prelucrarea se face prin mijloace automate.
|
Opoziția | Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes. De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare. |
Luarea de decizii automate | Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă: - produce efecte juridice cu privire la dvs; sau
- vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor: - ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
- este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs; sau
- se bazează pe consimțământul dvs explicit.
|
Plângeri | Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail:anspdcp@dataprotection.ro Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă. |